Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by

Digital
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! En 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken
Author:
Year: 2006 Publisher: Amsterdam Boom

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Digital
Klanten zijn eigenlijk nét mensen! En 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken
Author:
ISBN: 9052615551 9789052615554 Year: 2006 Publisher: Den Haag Academic Service

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Amaze your customers ! : creative tips on winning & keeping your customers
Author:
ISBN: 0749445572 Year: 2006 Publisher: London Kogan Page

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Five star service, one star budget : how to create magic moments for your customers that get you noticed, remembered and referred
Author:
ISBN: 9780273707929 Year: 2006 Publisher: Harlow Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Fondsen werven : de relatiegerichte aanpak
Author:
ISBN: 9023241975 Year: 2006 Publisher: Assen Koninklijke Van Gorcum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Account management : filosofie, instrumenten en implementatie
Author:
ISBN: 9789013007237 Year: 2006 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Zakendoen in de huidige tijd is niet meer gebaseerd op 'hit and run', maar veeleer op het aangaan van relaties die zich over langere periodes uitstrekken. Vandaar dat de aandacht rondom account management toeneemt - een vraagstuk waar nog nauwelijks literatuur over bestaat. Terwijl succes in de markt staat of valt met de mogelijkheid de interne organisatie klantgericht te mobiliseren.Account management' is het eerste boek dat concrete aanwijzingen geeft hoe account management kan worden ingericht in de organisatie en biedt u daarvoor verschillende instrumenten en technieken. Startend vanuit het systeem van vertegenwoordigers en relatiemanagement beschrijft dit boek de systemen van regionaal, nationaal en internationaal account management. Van al deze systemen wordt de organisatorische problematiek besproken alsmede het werkterrein en de werkwijze van de account manager.Kortom 'Account management' geeft u een stappenplan voor implementatie van account management. Zodat de organisatie gaat meedenken met de klant en flexibel om kan gaan met klantenvragen. Waardoor er betere commerciële resultaten bereikt worden.In deze tweede geheel herziene druk is er nieuw informatiemateriaal aan de praktijkvoorbeelden toegevoegd en is de rest van de tekst grondig onder de loep genomen.Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Innovative marketing communications : strategies for the events industry
Authors: ---
ISBN: 0750663618 Year: 2006 Publisher: Amsterdam Elsevier

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Natuurwetten in de verkoop
Author:
ISBN: 9081053817 Year: 2006 Publisher: Z.p. Contour Communication

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
De gelukswinkel : over het binden en boeien van klanten
Authors: ---
ISBN: 9055944556 Year: 2006 Publisher: Schiedam Scriptum Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Relatiemedia : praktijkboek voor doelgericht communiceren
Author:
ISBN: 9043011320 9789043011327 Year: 2006 Publisher: Amsterdam Pearson Education

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Relatiemedia zijn gratis bladen (papier of digitaal) die bedrijven laten maken voor diverse groepen relaties: vaste klanten, maar ook werknemers. Bijvoorbeeld 'Allerhande' van Albert Heijn of 'Spoor' voor abonnementhouders van de NS. Dit boek beoogt het maken van dergelijke bladen te professionaliseren. De hoofdauteur stond aan de wieg van meer dan honderd relatiemedia. Zijn medeauteurs zijn onder meer communicatie- en marketingadviseurs, uitgevers en bladenmakers. Zij schrijven over marketing, communicatie, de strategie bij het opzetten van een blad, de productie en het projectmanagement (contractering en dergelijke). Het boek is gemaakt voor bedrijfsjournalisten, uitgevers van relatiemedia en ook voor de opdrachtgevers. Het boek is voorzien van afbeeldingen in kleur en zwart-wit, een uitgebreide literatuurlijst, adressen en een register. Het relatiemedium of sponsored magazine, zoals het ook wel wordt genoemd, is in ons land sterk ontwikkeld. Vrijwel alle grote bedrijven, organisaties En instellingen hebben een of meer tijdschriften en maken gebruik van elektronische nieuwsbrieven. Met deze vorm van 'branded content' informeren ze hun klanten, aandeelhouders of medewerkers en proberen ze hun doelgroep beter te binden. Kritische opdrachtgevers werken bij de totstandkoming van deze media veelal samen met journalistieke bedrijven. Van deze bedrijven wordt een goed inzicht verlangd in de commercile belangen van de opdrachtgever. Ze behoren veel kennis van marketingcommunicatie te hebben. Een helder journalistiek inzicht en de kunst om een goed evenwicht te vinden tussen de belangen van lezer en opdrachtgever is dan gewenst. Dit boek is daarbij voor zowel opdrachtgever als uitgever en zijn team een praktisch hulpmiddel. Het wil aan de verdere professionalisering van het vak van het ontwikkelen en maken van relatiemedia een bijdrage leveren. Tientallen professionals hebben aan deze uitgave een bijdrage geleverd, waarmee dit boek veel deskundigheid uit de branche bundelt. Hoewel Veel kennis over het vak nog geen media- of bladenmaker maakt, is het uiterst aangenaam als de mediamakers over veel vakkennis beschikken en de opdrachtgever demakers van relatiemedia met de juiste kennis in vuur en vlam kunnen zetten.

Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by